بهترین مارک آبمیوه گیری
نوشته شده توسط : درسا حسینی

امروزه دستگاه هایی به نام آبمیوه گیری روانه بازار شده اند که از علاوه بر گرفتن آب میوه ها قابلیت های دیگری دارند که به آن ها آبمیوه گیری های چندکاره می کویند ، در این مطلب قصد داریم تا بهترین مارک آبمیوه گیری ها را بررسی کنیم ، در واقع در هنگام خرید آبمیوه گیری ها نکاتی وجود دارد مانند بررسی جنس بدنه ، توان و قدرت موتور ، بررسی سرعت و جس تیغه ها و ... که باید قبل از خرید حتما آن ها را بسنجیم اما یکی از مهم ترین نکاتی که باید به آن بپردازیم بررسی انوع برند ها و شناخت بهترین مارک قابلمه گیری است . اگر قصد خرید آبمیوه گیری را دارید پیشنهاد می کنم تا انتهای این مقاله همراه ما باشید . از جمله از بهترین برند ها می توان به برند های کنوود ،هاردستون ،مولینکس ، بوش ،پاناسونیک و ... اشاره کرد . 

آبمیوه گیری کنوود Kenwood JE880 Juicer

Kenwood سال‌هاست که نام خود را به عنوان یکی از باکیفیت‌ ترین برندهای لوازم خانگی دنیا بر سر زبان‌ها انداخته است. یکی از تولیدات قابل تحسین این برند، دستگاه‌های آبمیوه گیری‌اش بوده و هست. دستگاه آبمیوه گیری Kenwood JE880 Juicer یکی از پرقدرت ‌ترین آبمیوه گیری‌های موجود در بازار است. البته این دستگاه از قیمت متعادلی برخوردار است و یک میان رده به شمار می‌رود. دلیل این امر نیز امکانات متوسط اما کاملا کافی به کار رفته در دستگاه است که نیاز یک خانواده معمولی را کاملا برطرف می‌کند.

جنس بدنه این دستگاه از آلومینیوم است و به همین دلیل زیبایی ظاهر دستگاه کاملا تضمین شده است. مخزن 1.5 لیتری آبمیوه گیری به همراه مخزن 3 لیتری مخصوص تفاله باعث می‌شود که بتوانید در هر دور آبمیوه گرفتن بتوانید حداقل از 6 نفر پذیرایی کنید و در عین حال دردسر پر شدن مخزن تفاله را نیز نداشته باشید. تیغه آبمیوه گیری Kenwood JE880 Juicer مانند اکثر دستگاه‌های آبمیوه گیری روز دنیا از جنس استیل ضد زنگ است که دردسر زنگ زدن تیغه را ندارد. این دستگاه 2000 واتی بوده و می‌توان گفت که جزو قدرتمندترین نمونه‌های بازار است. قدرت بالای این دستگاه موجب می‌شود تا با صرف مدت زمان طولانی برای آبمیوه گیری نیز نگرانی بابت داغ کردن موتور دستگاه نداشته باشید.

 

آبمیوه گیری هاردستون مدل JES4202

آب‌میوه‌گیری‌ ‌مدل «JES4202» ساخت شرکت «هاردستون» است. بدنه‌ی این دستگاه از جنس استیل و پلاستیک است و مخزن تفاله‌ی پلاستیکی به پشت آن اضافه می‌شود. مخزن آبمیوه گیری این دستگاه تقریبا نیم لیتر گنجایش دارد و در هربار عملکرد می‌تواند 2 تا 3 لیوان آبمیوه تهیه کند. همچنین این دستگاه سیستم ضدچکه نیز دارد و از هدر رفتن آبمیوه جلوگیری می‌کند. موتور این دستگاه با دو سرعت متفاوت فعالیت می‌کند و توان مصرفی آن 400 وات است. آب‌میوه‌گیری‌ هاردستون ‌مدل JES4202 با توجه به حجم کوچک و قیمت مناسبی که دارد می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای استفاده‌ی زوج‌های جوان و خانواده‌های کم‌جمعیت باشد.

 

آبمیوه گیری بوش مدل MES25A0

آبمیوه‌گیری بوش مدل‌‌‌ «MES25A0»‌ یکی از آبمیوه‌گیری‌های تک‌کاره موجود در بازار است.

این آبمیوه گیری دارای دو مخزن آبمیوه و تفاله است که هر کدام به صورت مجزا از دستگاه در کنار آن قرار گرفته است.پایه های ضد لغزشی که در زیر دستگاه تعبیه شده مانع از لرزش و جابجایی حین کار کردن با دستگاه می شود.

از ویژگی های قابل ذکر این نوع آبمیوه گیری جنس تیغه اصلی آن است که از جنس استیل ضدزنگ ساخته شده، همچنین فیلتر این دستگاه به راحتی قابل شستشو می‌باشد و لوازم جانبی نیز قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی را دارند.

پایه های ضد لغزش زیر دستگاه مانع از لرزش و جابجایی حین فعالیت می شود.

 

آبمیوه‌ گیری مولینکس مدل JU655

آبمیوه‌گیری یکی از لوازم پرکاربرد در خانه است که به کمک آن تنوع بالایی از نوشیدنی‌های سالم و مفید در اختیار شماست. آبمیوه‌گیری «مولینکس» مدل « JU655 » یکی از محصولات خوش‌ساخت و باکیفیت این برند است. این دستگاه از قدرت موتور 1200 وات برخوردار است. امکان تنظیم سرعت موتور برای کار با مواد سفت‌تر یا نرم‌تر وجود دارد که از طریق پیچ ولومی که در قسمت جانبی بدنه قرار گرفته است قابل دسترسی است. این پیچ ولومی قابلیت تنظیم سرعت در دو سطح را به کاربر می‌دهد. طراحی دستگاه به صورتی انجام شده است که میوه‌های درسته بتوانند به راحتی در دهانه آبمیوه‌گیری جای بگیرند. برای این دستگاه یک پارچ مجزا در نظر گرفته شده است که دارای ظرفیت حدودا 1.3 لیتر است و می‌توانید برای نگهداری از آبمیوه تهیه شده نیز از آن استفاده کنید.

در صورتی که تمایلی به وجود پالپ میوه در نوشیدنی خود ندارید می‌توانید از فیلتر جداکننده پالپ که به همراه این دستگاه ارایه می‌شود استفاده کنید. یکی از ویژگی‌های کاربردی این دستگاه امکان شست‌وشوی قطعات آن (به جز قسمت حاوی موتور) در ماشین ظرفشویی است که به حفظ زمان و انرژی کاربر کمک می‌کند. علاوه‌براین آبمیوه‌گیری JU655 دارای محفظه مخصوص نگهداری سیم دستگاه است و در مواقعی که از دستگاه استفاده نمی‌کنید می‌توانید برای جمع‌آوری سیم از این قسمت استفاده کنید. مولینکس از شرکت‌های معتبر تولیدکننده و عرضه‌کننده‌ی لوازم خانگی برقی است که در سراسر جهان شناخته‌شده است و طرفداران بی‌شماری دارد.

 

آبمیوه گیر پارس خزر مدل Tiger

یکی از مدل هایی که به عنوان بهترین برند آبمیوه گیر و لوازم خانگی شناخته می شود شرکت پارس خزر می باشد. اکثر خانواده های ایرانی حداقل یکی از محصولات پارس خزر را در خانه دارند.

و اکثرا از محصولات این شرکت راضی هستند.

از ویژگی های این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد:

این دستگاه آبمیوه گیر از نوع برقی بوده و دارای مخزن آبمیوه گیر و سوئیچ ایمنی می باشد. این محصول شرکت محبوب پارس خزر دارای کارکرد تک کاره بوده و فاقد مخلوط کن و دستگاه آسیاب و سیستم ضد چکه می باشد. این دستگاه هم چنین دارای مخزن تفاله می باشد.

طراحی این دستگاه آبمیوه گیر بسیار زیبا بوده و بدنه ی آن ترکیبی از استیل ضد زنگ و رنگ مشکی و پلاستیک شفاف می باشد. این دستگاه که دارای موتور قدرتمندی میباشد در دو سرعت قابل تنظیم است. میزان توان مصرفی این دستگاه آبمیوه گیر 700 وات است.

 

 خرید آبمیوه گیری پاناسونیک مدل MJ-DJ31

آبمیوه‌گیری «پاناسونیک» مدل «MJ-DJ31» یکی از دستگاه‌های باکیفیت و کارآمد است. این دستگاه نه‌تنها آبمیوه‌گیری است، بلکه با اضافه‌شدن دو قطعه‌ی دیگر، کارایی‌اش افزایش پیدا می‌کند و به مخلوط‌کن و آسیاب تبدیل می‌شود. آبمیوه‌گیری پاناسونیک مدل MJ-DJ31 از تیغه‌ها و فیلتر استیل ضدزنگ بهره‌مند است که به‌خوبی آبگیری را انجام می‌دهد. زاویه‌ی تیغه‌ها با طراحی ویژه پاناسونیک، راندمان دستگاه را به نحو چشمگیری بالا می‌برد

 

بهترین مارک سه کاره 

از بهترین برند های ابمیوه گیر سه کاره می توان به مارک های زیر اشاره کرد :

سه کاره کنوود
سه کاره پاناسونیک
سه کاره فیلیپس
سه کاره بوش ( چند کاره بوش )
سه کاره مولینکس
سه کاره فیلیپس





:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: